SharpZaurus Maceram Devam ediyor

Rüyalarıma bi pdanın gireceği hiç aaklıma gelmemişti.yoklaşık 600 dolarlı basbayaa linux çalıştıran bi cihazında çekmecemde yatması öle sindirilecek bişey deil.
Forumlara yazmaktan klavyem eskidi ama Türkiyede bu maldan anlayan adam yok.
İşte olayın ayrıntıları..

Bu cihaz bana japonyadan geldi.Dayım japonyada taksicilik yapıyor.Japonun
biri cihazı takside bırakıyor ve almayada gelmiyor.Cihazın benim elime gelişi
böyle.Şarj aletini orjinalinin resmindeki çıkıştan bakıp uydurdum.usb kablosu ve
cdleri yok.başta format atıp sdcarddan openzaurus kurmayı becerdim.fakat ben
buna internetten indirdiğim linux sürümü pdaxroom mu kurmaya calışırken bi çesit
hata oluştu ve cihaz artık şarj bile almıyor.Ben bu aleti nasıl hayata
döndüreblirim.İstanbulda yada kocaelinde destek alabaileceğim pda tamir yerleri
nerelerdedir.Sharpın servisine yaptırmaya çalışsam bir sorun çıkarmı (satın
almadığım için) ??
slm.yanıt için teşekkürler.oesf ‘ kurcaladım ama “zaurusum öldümü ?”
başlıklı konularda tek yapabildikleri d+m yi dene türü şeyler genelde.Ayrıyeten
gözüme çarpan genelde kritik hatalar hep pdaxorm dan geliyor.Z nin orjinal
adaptör çıkış 5v 1a idi benim bulduğum adaptör 2.5A aldığım yerde sorun
olmayacağı söylendi.Bende yaklaşık 2-3 kere sorunsuz şarj ettim.Open zaurus iope
yi kurdum bi sire kurcaladım.Sonnra cacko kurdum o da sarmadı.Ardından harddiske
format atmayı denedim.Linuxun sevimli pengueni altında birton yazıdan sonra
içinde hda suspend(0) yazan bi mesajda takılıp kaldı.Conics.net te pdaxromun
tanıtımını görüp sitesine girdim.Sdkarta atıp Ok+onoff la kurmaya çalıştığım ilk
dosya şu idihttp://www.pdaxrom.org/download/1.1.0r121/Zaurus-Cxx00/pdaXrom-1.1.0r121-Kathrin-akita-current.zipçalışmayınca
da sunu kurdumhttp://www.pdaxrom.org/download/1.1.0r121/Zaurus-Cxx00/pdaXrom-1.1.0r121-Kathrin-u-boot-akita-current.zipişte
burada olan oldu.Ekranda biton hex kodu belirdi sonra sistem kendinden (birdaha
hiç açılmamak) üzere kapandı.şimdi ne adaptörü taktığımda şarj lambası yanıyor
ne de d+m gibi kombinasyonlara cevap veriyor.Servislik olduğum her yandan belli
istanbulda pdadan annlayan(sharp’ın olursa çok daha iyi olur) bildiğiniz teknik
servis varsa beni istanbulda elimde pda 4dönmekten kurtara bilirsiniz buda yarımyamalak ingilizcemle oesf.orga yazmış olduğum mesaj

I have a zaurus c3000 and I think I’ve killed it during install these files http://www.pdaxrom.org/download/1.1.0r121/Zaurus-Cxx00/pdaXrom-1.1.0r121-Kathrin-akita-current.zipand it didnt work so i did add files to sd card into this filehttp://www.pdaxrom.org/download/1.1.0r121/Zaurus-Cxx00/pdaXrom-1.1.0r121-Kathrin-u-boot-akita-current.zipafter doing this its dead no opening no charge light no d+m (there areseveral explanations about d+m i can missed true combinations)im seeing my z working in my dreams😀 (really).I am very depressed about it. Sorry for my bad english I’am from TurkiyeThere is no technical service in here.Oesf forum my only change.I can read but i cant write your forums without you approve my account.I validated my mail but, no..I doesnt work. I took this message every time “Sorry, you cannot perform this action until the board administrator has approved your account”Please, please approve my account ….Selim Yilmaz

(kriptontr)Kocaeli/Türkiye

Bir Cevap Yazın

