Paul Doany’e bir mektup.

 

Sevgili Paul,Biliyorum yenisin buralarda, ama lütfen sıkı sıkıya tutunma çevrene, gitmek uzaklaşmak, ferahlamak gibi bir düşüncen varsa hemen ama hemen uygula… Çevremde tanıdığım en az 10 kişi, o wikipedia senin, bu ekşi sözlük benim araştırıyorlar Paul, kimdir nedir, seceresi nasıldır. Herkes ama herkes sövdüğü insanı, haksız yere sövmemek için, daha yakından tanımak istiyor…

Niye mi sana kötü duygular besliyoruz Paul, çünkü olmadık altyapıya yük bindirecek, popülist kampanyalar peşindesin Paul, yetersiz altyapıyla senin ne işine Paul, 1mb hat verip kotaları açmak,..

Bir de küfür yemek hoşuna gidermiş gibi, 1 yıl garanti abonemiz olun, 3-5 kuruş indirim yapalım demişsin Paul,.. Dua et ki o kuruşlar oldukça ufak şekilde basılmışlar Paul.. Çünkü hiçbirimiz ama hiçbirimiz senin rahatın için kayganlaştırıcı kullanmayı düşünmüyoruz, seni ayaklı kumbara haline getirme gayemizde..

telekomzh2.gif

Sevgili Paul,
Adamın asabını bozma, Yardım hattını aradığımızda, Arıza Kaydı bile bırakamıyoruz, bu kadar mı acizsiniz yoksa, acizliğinizden öte pişkinmisiniz.. Her neyse, günlerin sayılı adamım, oturduğun deri koltuk, yumuşatsın, rahatlatsın seni, biz burda kuruşları biriktiriyoruz, haberin olsun sevgili Paul…

Bu yazı Paul Doany’e itaf edilmiştir. Eğer ki “Biz şahane hizmet veriyoruz, herhangi bir sorun yok, bok atıyorlar bana efendim” diyorsa, çekinmeden yasal yollara başvurabilir, yoksa eşeklik yapmasındır.

tuxtelekom1.jpg

intfiyatlistesi.gif

cemshid.gen.tr

Paul Doany’e bir mektup. için 11 cevap

  1. murat diyor ki:

    sen doni hesabını yap bakim en ucuz net nsaıl bizimki oluyo

  2. Murat Ergüven diyor ki:

    İnternet hizmetinin gerçek manada özelleştirilmesi gerçekleşmediği sürece bu iş böyle uzayıp gider. Özel internet servis sağlayıcıları hala Türk Telekom’un alt yapısını kullanıyor. Hadi telefon hatlarını kullansınlar da, İnternet omurgasına hiçbir katkıda bulunmuyorlar. Oysa bugün sıradan bir insan uydudan 90 Mbit’le bağlanabiliyor internete.

    Özel sektörün de elini taşın altına koymasını bekliyoruz…

  3. salih günaydın diyor ki:

    ttnet adsl kotalı tarife abonesiyim. bir haftadır ttnete ve telekoma birsürü mail attım halen cevap veren ve adam yerine koyan yok. kota bilgilerime bir türlü ulaşamıyorum. sevgili Paul Doany ilgileniver başvurmadığım bir tek sen kaldın .

  4. emrah diyor ki:

    kardeşim işinize bakın parasını veremeyeceğiniz interneti neden alıyosunuz.Adamın ne gunahı var ipneler

  5. zafer ayaz diyor ki:

    Ben 1992 yılından beri PTT ve Turk Telekom’a hizmet veriyordum aldığım kurs sayısını kaldığım lüks otel sayısını hatırlamıyorum aldığım teşekkürlerim var 4 yıl boyuncada Osmaniye İl Telekom Müdürlüğündede Bilgi İşlem sorumlusu olarak çalıştım yaptığım başarılı çalışmalarım o zamanki Operasyon Müdürümüz Cahit YETİŞKİN ve İnsan Kaynakları Müdürümüz Bülent BOZKURT tarafındanda doğrulanacaktır bana ek sözleşmede gönderildi ancak o zamanki İl Müdürümüz Remzi BELLEK tarafından şaibeli konuşmaları ve davranışları sayasinde imzalamadım ama kendi adamlarına ve ona hediye getirenlere imzalattı biz gözümüzü açtığımızdada geç kaldığımızı anlamıştık ancak sayın genel müdürüme şunu sormak isterim artık telekomdaki tüm bölümlerin (SANTRAL,BİLİŞİM AĞLARI,TRANSMİSYON,ERİŞİM ŞEBEKELERİ,TMS,TTS,KYS,PAZARLAMA)YÖNÜNDEN GELİŞMİŞ ve ders verme düzeyine gelmiş eğitimcinin eğitimi kursunu başarıyla bitirmiş ve defalarca ders vermiş biri olarak beni nasıl başka kuruma gönderir ve o evimizden çok bulunduğumuz o ilk gidenlerden sonra onca çektiğimiz zorluklardan sonra bizim başka kuruma gitmemize nasıl razı oldunuz bilemiyorum Remzi BELLEK gibi elamanı olduğum için utandığım bir adamın yanlı hareketinden ötürü gitmek zorunda kaldım ben tekrar dönüp aktif biçimde çalışmak istiyorum ben ÇUKUR OVA ÜNİVERSİTESİ END.ELEKTRONİK BÖLÜMÜNÜ BİTİRDİM VE ŞİMDİDE ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAK. 3.SINIF ÖĞRENCİSİYİM ŞİMDİDEN İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM (ESKİ PERSONELLERE SORULDUĞUNDA HERKESİN AYNI ŞEYLERİ SÖYLEYECEĞİNİ GÖRECEKSİNİZ

  6. zafer ayaz diyor ki:

    TEL: 0506 435 2323

  7. Efe diyor ki:

    Yazıyı yayımlayan kişiye sesleniyorum. Bilgisiz olmak affedilir bağışlanabilir ama bilgisiz olup da bişeyleri öğrenmeden atıp tutarsan işte o zaman salaksındır. İlk önce git bir incele bak bakalım vermediği ya da veremediği hizmetin reklamını yapıp hangi şirketler insanların ceplerini boşaltıp sonra da devletin verdiği komik cezaları ödeyip zengin olmuştur. Sonra gel TürkTelekomu incele hangi reklamında kurallara aykırılık yapmıştır.

  8. ahmet diyor ki:

    ur just mother fuckers saudı öger company ur colony to turkısh people and our country get off fuck from my coun try ıf ı see on my yeys who ıs owner turk telekom ı separete hıs head from hısa body ı paid my all biils to turk telekom even thoguh ı paıd they shpw me agaın debths!ı pray for u to allah inşallah ı wıll ask my bills next future to allah.ur eatıng haram.

  9. ucuz web tasarım diyor ki:

    teşekkürler bilgi için…

  10. siteniz çok güzel . hep takip ediyorum.

  11. fotoğraf çekimi diyor ki:

    paylaşım için çok teşekkürler yararlı bir bilgiydi.

Bir Cevap Yazın

