En İyi Online Alışveriş Siteleri

İnternet üzerinde neredeyse hergün yeni bir online alışveriş sitesi kuruluyor.Web tasarım firmalarının 2000 dolar gibi bir fiyatla (kredi kartına taksit de yapıyorlar) gibi fiyatlarla kurup teslim ettikleri siteler denizde balık mişsali.Tabii bunlar dışında ciddi yatırımlar ile oluşturulmuş online alışveriş siteleri de yok değil.Çok tanınmış online satış sitelerini bile gerek fiyatlarıyla gerekse kullanışlığıyla geride bırakabilecek siteler var.En iyi sitelerin listesi

En İyi Online Alışveriş Siteleri için 28 cevap

  1. Tunay Camcı diyor ki:

    Bence en iyisi yinede Toptangibi.com . Tartışmaya bile gerek yok

  2. Erkan Tosun diyor ki:

    Yeni açılan, ancak uygun fiyat konusunda yüksek rekabete sahip yeni alışveriş sitemiz http://www.almalisatmali.com ‘un, bahsedilen diğer alışveriş siteleri arasında, müşterilerimizin takdirleri ile, yerini alacağından eminiz.

  3. mehmet karaçam diyor ki:

    online alışveriş siteleri içerisinde en iyisi
    http://www.YENITEKLIF.COM … mükemmel bir sistem… düşünsenize adamlar 59 YTL ye, 3.000 YTL lik SonyVaio laptop satıyorlar… kim kaçırmak ister ki bu tür fırsatları🙂 Haa bu arada Nokia n96 sadece 29 YTL🙂

  4. Ahmet Arda Tunali diyor ki:

    Ben de mehmet karaçam ı destekliyorum. bence en iyi alışveriş sitesi http://WWW.YENITEKLIF.COM adamlar süper bir site yapmışlar. Alışkanlıkların dışında inanılmaz fiyatlara ürün satıyorlar.

    Ne diyeyim hemen inceleyin derim🙂

  5. MAHMUT diyor ki:

    arkadaşlar bu yeniteklif.com sitesi tamamen bi düzmece para tuzağı hiç kimseye tavsiye etmiyorum benim dilim yandı sizinkide yanmasın

  6. Kerim Esenli diyor ki:

    Yeniteklif.com kesinlikle dolandırıcı bir firma. Ben de teyit ediyorum. Bir eticaret sitesinde 1- sahibi kurumsal ve güçlü bir firma olmalı – en azından ulaşılabilir telefon,adres vb. bilgiler olmalı 2- havale ve kredi kartı gibi ödeme metodları sunabilmeli. sadece paypal ciddiyetsizliği olmamalı 3 – yasal bir firma olmalı. yabancı site uyarlamalarında dikkat ederseniz böyle bir eksik vardır genelde. 4 – farklı bir model sunuyorsa saydam olmalı ve kontrole açık olmalı.

    yeniteklif.com’a dikkat edin. kapanması an meselesi bence.

  7. ahmet tekin diyor ki:

    Ya arkadaslar adamlar,gayet güzel bir site yapmisalar ufak tefek eksiklikleri var onuda giderirler sanirim.müsteri hizmetleri mükembel mailime hemen cevap verdiler tel ile görüstüm,kazananlari sitede yayinlayacaklarmis bence güvenilir bir site.. gelecegi parlak.

  8. yeniceri diyor ki:

    Arkadaslar bu yeniteklif sitesi okadar dürüstki ayni Ip adresinden iki farkli site ve ikiside ticari amacli… ( yani insanlari dolandirmaya yönelik)… Teklif sitesiymis bi baksaniza teklif veren kimler hep kendileri peki ürüne son teklifi verip alan kim sansa bak yine kendileri…. Tamamen insanlari dolandirmaya yönelik…. Yani kendileri cok zeki bu arkadaslari ve insanlari salak yerine koyuyorlar… Acaba uygun teklife münasip yerlerinide satiyorlarmis🙂 dolandirici kisiliksiz herifler…

  9. yeniceri diyor ki:

    arkadaslar okadar dürüst calisan bir siteyse acsinlar sitelerinin icine bir forum ve insanlar düsüncelerini oraya yazssinlar… Bu tarz calisan firmalar ben dürüst firma derim ben… öyle formlara farkli nicklerle kendilerini kayit edip kendilerine övgü yagdirmakla dürüst calismak olmuyor bu arkadaslar…. Amanha uzak durun

  10. yeniceri Said diyor ki:

    arkadaslar, az önceki yorumlarim icin özür diliyorum.
    gercekten cok kaliteli bir firma olduguna kanaat getirdim, sirket yetkilileri benimle temasa gecti, müsteri hizmetlerini begendim… ön yargili davrandigim icin yeniteklif ten özür dilerim.
    co daha kaliteli bir site olacaklar

  11. djkabus71 diyor ki:

    Öncelıkle herkesın böle ön yargılı davranması gayet dogal cünkü memlekette böle acılan siteler başkalarının yaptıgı nedenlerden dolayı agır yara almış durumda o siteye bende kayıtım vede orda gördüysenız eger nıckımde aynı acer bir bılgısayarda teklıfe gırdım vede kazandım şimdi işin teslım edilme ayagına en gec 7 iş günü içerısınde teslım edılecegı soylenıyo haftaya adresımde olacakmıs bakalım ne kadarı dogruymus geldıgı zamanda herkesle paylasacagam zaten …

  12. djkabus71 diyor ki:

    Herkese tekrardan mrb lar yeniteklif.com uyesıyı bende ve kazandıgım acık arttırmada kı laptop su an kargoda ve bana ulasması an meselesi herkesın kafasındakı soru ısaretelerıde bence yavas yavas kaybolmustur artık bence gercekten ii bir alıs verıs sıtesı yeniteklif.com cekınmenıse bence hıc grek yok

  13. mahmut diyor ki:

    arkadaşlar ben bu sitenin okadar gerçekçi olduğuna inanmıyorum mademki teklifi kazananlar var peki bu vatandaşlar nerede aldıkları ürünler nerede site 24 saat kapatılacak güncelleme var dediler 1 ay oldu henüz açılmadı belki bazı sitelerde bu sitenin reklamını yapanlar yeniteklifin kendi adamları ben laptop teklifini 3 kez üst üste kazandım fakat laptop 1 dakika sonra başkasına kalmış site yetkilileriden bir açıklama bekliyoruz en azından bir açıklama yapsınlarki bizde gerçekçi olduklarına inanalım

  14. Hakan diyor ki:

    Siz Yeni Teklif.com sitesi üzerine yazmissinzda, nerede bu site ben Googledim ettim ancak Arizonada bir Sirket adi cikiyor.
    Yoksa sizdemi sitenizi Böyle tanitiyonuz:)

  15. Hakan diyor ki:

    Yakinda http://www.aldimalacagim.com diye bir site Türkiyeye geliyor, Alman ve Türk isadamlarinin ortaklasa kurduklari bir e commerce ve ayni Amerikada 10 seneden belli olan bir sistemle, sadece Almanlarin ve Türklerin inceligile ve düzeniyle.
    Ozaman Servis Hizmet nedir, kimseyi kaziklamadan herkesin memnuniyetine bir Site Arkadaslar 30 Gün kaldi, ondan sonra bütün Televisyon Radio ve Gazetelerde Reklamini görebilirsiniz.

  16. murat diyor ki:

    arkdaşlar bir site http://www.thegecimli.com sitesi online satış yapan dropshiping sitesi türkiye ürün göndermeleri nedeni ile tercih edilebilir ürünler orjinal olması da dikkat çekici avrupalı tedarikçilerin özellikle ingiltere kaynaklı firmaların ürünleri mevcut paypal ile de ödeme yapabiliyorsunuz

  17. Meltem diyor ki:

    Birçok alışveriş sitesine rastladım ancak yeterli kullanıcı olmadığı için sönüp gittiler.

  18. şennur diyor ki:

    bence en iyi, en kaliteli, en güvenilir http://www.cilginalisveris.com/

  19. faruk aşan diyor ki:

    merhabalar,
    ben http://www.bendeistiyorum.com sitesinden alısveriş yapıyorum,
    hergün tek ürün satan bir fırsat sitesi
    günün anlam ve önemine ilişkin ürünlerde oluyor çoğu zaman örnek olarak bu haftanın fırsat ürünleri anneler günü özel ürünleri
    dileyen inceleyebilir.

  20. girebi diyor ki:

    http://www.misstore.com hem kaliteli hem toptan hemde parekende satışları var

  21. ucuz web tasarım diyor ki:

    bilgiler için teşekkürler

  22. Fikret Can diyor ki:

    http://www.kacirmabunlari.com çok başarılı bir site. hem ucuz hem hızlı gönderi hem de müşteri hizmetleri çok tatminkar. başka site tanımam walla.

  23. halit diyor ki:

    http://www.minireyon.com/ sitesini çok süper yapmışlar. Tedarik süreside çok hızlı üstüne tanımam. Ayrıca satış öncesi ve sonrası hizmetleri mükemmel.

  24. briliant diyor ki:

    ben Azerbaycanda yasiyorum,hic bir sitede Bakuye kargo yok,hangi siteden alisveris yapa bilirim kim biliyorsa lutfen yazin :))
    tum Turkiyeye selamlar🙂

  25. ersin diyor ki:

    Merhabalar,

    ben son zamanlarda cok popular olan ve indirim üstüne indirim yapan http://www.eteknostore.com ‘dan iphone 4s aldım 24 saatte tarafıma teslim ettiler ve cok uygun fiyatla…herkese tavsiye ederim…

  26. hafifeal diyor ki:

    teşekkürler

  27. Uzun süredir aradığım paylaşımdı teşekkür ederim

Bir Cevap Yazın

